#00017: TECHNIC / 42008 / Service Truck

Wczoraj i dziś powinienem stać w Carrefourze i promować zestawy Lego Technic. Z nieznanych bliżej mi powodów impreza została odwołana. Niedosyt pozostał, bo to ciekawe wyzwanie! Lego / Lego Polska postanowiło jednak wynagrodzić nas przynajmniej za same chęci. Tak oto, kilka dni temu, dostałem swój pierwszy zestaw Technic.

Z tego miejsca chciałbym raz jeszcze podziękować Lego za wspaniały gest. Prezent, bo de facto jest to wynagrodzenie za same chęci, jest naprawdę bardzo miłym zaskoczeniem! Pracuję już niemal 10lat w korporacjach i dziwi mnie „ludzki” czynnik, który okazało Lego. To jest klasa! Wiem, to dla tak ogromnej firmy niemal żaden wydatek, ale jak wiele znaczy dla mnie? Wcale nie myślę tu o wartości zestawu, a o czysto ludzkim i logicznym wymiarze całego zdarzenia. Dziękuję także w imieniu mojej córki, która ostatnie dni spędziła dopytując „kiedy przyjedzie kurier z samolotem?” Brawo Lego! Dziękuję!

Cóż, łącząc oba powyższe wydarzenia, zapraszam na unikalną, jedyną i nigdzie wcześniej nie publikowaną recenzję:
42008: Service Truck z serii Technic (2013)

