#00006: Poziom ZERO osiągnięty.

Ostatnio chwaliłem się oglądalnością, ale to co dzieje się po tym jak Nori wrzucił info na swoich 8studach o moim blogu, przeszło moje najśmielsze oczekiwania… i to dwukrotnie ! 😉 Dziękuję wszystkim za wsparcie ! Skoro już jesteśmy przy blogach kolegów od klocka, zapraszam również na ostatni wpis tbzz. Chłop przez ostatnie 3 tygodnie, dniami i nocami składał swoje ponad 300 zestawów aby zrobić dla Was fotki swojej kolekcji. Rzućcie okiem, bo mało kto ma tyle i w takim stanie ! Poza tym jest to przekrój tego czym większość z nas bawiła się 25/30lat temu. Znajdziecie tam sety z Classic Town, Castle i Space. Gratuluję i zazdroszczę tbzz, wielu zestawów. Oprócz klocków po szafach i czeluściach piwnic Tomek pochowane ma ponad 250 instrukcji i 70 pudełek. Zresztą, sprawdźcie sami. Obowiązkowa pozycja dla fana Lego.

Teraz garść suchych newsów i danych:
Poziom ZERO osiągnięty. Co to oznacza w praktyce ? Ano tyle, że to co mam w 100% kompletne i uznałem, że nadaje się do opublikowania szerszej publiczności, właśnie zostało umieszczone na blogu. Ostatnią, 29tą recenzją jest 4432: Garbage Truck. A po inżyniersku to będzie:
29 zestawów zrecenzowanych + 6 zestawów nowych (do zbudowania i zrecenzowania) + 4 do skompletowania (brakuje pojedynczych elementów) = 39*, czyli inwentarz się zgadza.

Odtąd będzie wolniej, rzadziej ale ciekawiej !

* – nie wiem jak to się stało, ale we wcześniejszych spisach nie ująłem 6645: Street Sweeper’a, do którego brakuje mi jeszcze kilku części.

