#00005: Oglądalność szaleje !

Ludzie ! Momentami o 1000% wzrosła ilość odwiedzin na moim blogu ! Zapewne zawdzięczam ten efekt tbzz, który także prowadzi bloga o, jak to sam pisze, leciwych zestawach Lego: Lego’s Soul. (Zapraszam. Jest czym oko nacieszyć i powspominać !) Umieścił on bowiem na swoim blogu reklamę mojego i zaczęło się ! Jedno mogę przyznać, zadziałało ! Idąc za ciosem muszę się teraz ostro przyłożyć do regularności wpisów, więc aby nie zgubić rytmu zaczynamy:
1. kolejne 7 recenzji na blogu: (18) 3365; (19) 60018; (20) 60002; (21) 60027; (22) 4203; (23) 60016; (24) 6509 i (25) 6812. Większość to sety z ostatnich lat, ale znalazły się też dwa leciwe zestawy, które udało mi się skompletować po ostatnich dostawach z BrickLink’a,
2. już niewiele pozostało do nadgonienia: 4643, 4206, 4432, 4434.
Podliczając:
25 zestawów zrecenzowanych + 4 zestawy do zrecenzowania + 6 zestawów nowych (do zbudowania i zrecenzowania) + 3 do skompletowania (brakuje pojedynczych elementów) = 38, czyli inwentarz się zgadza.

W poczekalni czekają na zrecenzowanie, dwa zestawy z niedalekiej przeszłości , których nie ma wylistowanych w kolekcji. Jakie ? Zachęcam do regularnych odwiedzin, a z pewnością nie przeoczycie ich.

Zresztą, tak będzie działał mój blog. Obecnie jest dużo recenzji w krótkim czasie. Na szczęście, mam nadzieję, jakość na tym nie cierpi, bo większość recenzji jest esencją tych, które publikowałem na forach internetowych: LugPol i Zbudujmy.to, na które serdecznie zapraszam. Tam regularnie pisałem to co staje się moim blogiem. Docelowo, kiedy już 32 recenzje będą opublikowane, chciałbym regularnie i już bez pośpiechu budować, fotografować i recenzować. Kolejne wpisy to będą zaproszenia do przeczytania i pooglądania konkretnych zestawów, a nie kolejny news typu: „zrobiłem 10 recenzji w 5 dni”.

Dziękuję również za miłe komentarze jakie dostaję od Was. To wiatr w skrzydła dla mylegocorner !

One thought on “#00005: Oglądalność szaleje !

Możliwość komentowania jest wyłączona.