#00004: Siedemnaście recenzji online.

Owocny tegoroczny weekend majowy. Sidemnaście recenzji jest już online ! Przygotowując ten materiał uświadomiłem sobie, że jestem lepszym fotografem niż pisarzem. Męczy mnie opis słowny. Zapraszam do działu foto galeria i do komentowania.

Zmiany jakie wprowadziłem od ostatniej aktualizacji na blogu:
1. każda recenzja ma swój numer porządkowy. Jest on przyznawany w momencie pisania recenzji,
2. każda recenzja ma także datę ostatniej aktualizacji. Będzie ona zmieniana wraz z aktualizowaniem recenzji,
3. aby zachować historię zmian wprowadziłem poziom rewizji, czyli literowe oznaczenie poziomu wprowadzenia zmian. Każda aktualizacja będzie się wiązać ze podniesieniem rewizji na kolejną literę alfabetu. Historia zmian, będzie zapisywana w dolnej części każdej strony wraz z krótkim opisem, typu:
A -> B: nowe zdjęcie zestawu z pudełkiem,
4. w dziale kolekcja pojawiła się kolumna z w/w numerami recenzji. 0000 oznacza brak recenzji / praca w toku,
5. pojawiły się także kolumny KLOCKI / INSTRUKCJA / PUDEŁKO. To są głównie informacje dla mnie, abym na bieżąco wiedział czego mi brakuje lub co powinno być wymienione jeśli trafi się lepszy egzemplarz. Po co ? Cały wieczór zmarnowałem szukając czegoś, czego nie miałem. Szczegóły: 6831.

Cały czas chciałbym jak najszybciej nadgonić zaległości i zacząć wreszcie recenzować zestawy, które do mnie zjeżdżają.

