#00002: Przełamałem się, czyli „mylegocorner” w nowej odsłonie.

Rozkręcam się ! 🙂 A jeszcze wczoraj miałem kryzys i już chciałem nacisnąć DELETE usuwając wszystko. Layout mi nie odpowiadał, czcionka jakaś wielka, odstępy między liniami ogromne, kolory nie za bardzo. Momentami odnosiłem wrażenie, że mój blog to jakaś wersja pamiętnika dla niedowidzących. Dodatkowo przesiedziałem niemal cały dzień przed kompem próbując znaleźć najlepsze rozwiązanie jakby to miała wyglądać moja pierwsze recenzja, która przecież ma być fundamentem kolejnych ! Kilka prób, prośby o ocenę kolegów od klocka, blog’a i cały czas nie pasowało, ciągle źle. Za to dziś, zmobilizowany usiadłem, wybrałem i od razu się spodobało. Lekko, bez drażliwych kolorów, bez nadmiernej ilości grafiki, prosta niemal techniczna czcionka. Super !

Ba ! A na dodatek dziś odebrałem dwa nowe/stare zestawy Lego i co lepsze jutro spodziewam się kolejnych ! 🙂

